«Зацікавити
розум дитини — ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не
нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть пристрасть до навчання»,
— писав видатний український математик М. В. Остроградський.
Позакласна робота з математики дуже
важлива для пробудження в учнів інтересу до математики. Тому математичні
вікторини, змагання . ігри, вечори сприяють підвищенню математичної культури,
розширюють і поглиблюють здобуті на уроках знання, показують застосування їх на
практиці, розвивають мислення, математичні здібності, допомагають ввійти у світ
наукових і технічних ідей.
Учням дуже подобається приймати участь в іграх, правила яких максимально наближені до умов тих ігор, за якими вони мають можливість спостерігати з екранів телевізорів.
Учням дуже подобається приймати участь в іграх, правила яких максимально наближені до умов тих ігор, за якими вони мають можливість спостерігати з екранів телевізорів.
Такими іграми є “Слабка ланка”, “Перший
мільйон”, “ Сейф”.
Підготовка до них стимулює роботу по розширенню свого кругозору, ініціативність, самостійність, збуджує прагнення більше знати, розуміти.
В даній роботі наведено ряд запитань, які можна використовувати при проведенні різноманітних ігор. Вони можуть бути корисними і при проведенні нестандартних уроків з математики.
Підготовка до них стимулює роботу по розширенню свого кругозору, ініціативність, самостійність, збуджує прагнення більше знати, розуміти.
В даній роботі наведено ряд запитань, які можна використовувати при проведенні різноманітних ігор. Вони можуть бути корисними і при проведенні нестандартних уроків з математики.
Є такі форми
проведення позакласної роботи з математики :
Олімпіада.
Математичний гурток.
Математичний ранок.
Хвилини цікавої математики.
Години цікавої математики.
Випуск математичних газет.
Математичні екскурсії.
Створення математичного куточка.



Немає коментарів:
Дописати коментар