вівторок, 8 грудня 2015 р.

Позакласна робота

«Зацікавити розум дитини — ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть пристрасть до навчання», — писав видатний український математик М. В. Остроградський.

    Позакласна робота з математики дуже важлива для пробудження в учнів інтересу до математики. Тому математичні вікторини, змагання . ігри, вечори сприяють підвищенню математичної культури, розширюють і поглиблюють здобуті на уроках знання, показують застосування їх на практиці, розвивають мислення, математичні здібності, допомагають ввійти у світ наукових і технічних ідей.
   Учням дуже подобається приймати участь в іграх, правила яких максимально наближені до умов тих ігор, за якими вони мають можливість спостерігати з екранів телевізорів.
    Такими іграми є “Слабка ланка”, “Перший мільйон”, “ Сейф”.
Підготовка до них стимулює роботу по розширенню свого кругозору,  ініціативність, самостійність, збуджує прагнення більше знати, розуміти.
В даній роботі наведено ряд запитань, які можна використовувати при проведенні різноманітних ігор. Вони можуть бути корисними і при проведенні нестандартних уроків з математики.
Є такі форми проведення позакласної роботи з математики :
Олімпіада.
Математичний гурток.
Математичний ранок.
Хвилини цікавої математики.
Години цікавої математики.
Випуск математичних газет.
Математичні екскурсії.
Створення математичного куточка.




Немає коментарів:

Дописати коментар